Ești biciclist? Vezi aici outfitul perfect pentru tine

Ați observat și voi, în mod sigur, un trend clar și distinct către mișcare, fitness, grijă pentru propriul corp, educație fizică. Despre asta vom vorbi azi. În general. Deoarece specific, vom vorbi despre biciclete și ce gadgeturi super tari există pentru acestea.

Fie că îți permiți să investești o avere în bicicleta ta, pentru că, să nu uităm, există biciclete a căror preț se învârte în jurul a 1000 de euro, și astea nu sunt cele scumpe, fie că preferi să circuli pe o bicicletă ieftină dar plină de pasiune, trebuie să fii atent la accesoriile pe care le folosești. Asta dacă vrei să adopți un stil de viață sănătos și fericit.  

Mie mi-a plăcut mereu să filmez cam  tot ce am făcut.  Ăsta e si motivul pentru care am o cameră de bord instalată in mașină.  

Un biker care se respectă are, obligatoriu, următoarele: pasiune, o bicicletă bună, o trusă de scule, un echipament de ciclism,  o hartă și o cameră sport. Chiar dacă astăzi vom vorbi doar despre pasiune, outfit si camera sport, și celelalte elemente sunt deopotrivă de importante. Dar dintre toate, sigur, camera e un must have. E singurul accesoriu care îți va păstra proaspătă amintirea și le va dovedi celorlalți cât de cool ești.



Outfitul ideal și pe care îl recomand eu azi e format din:
- pantofi MTB Shimano SH-XC 30
- pantaloni Dare2b Payoff
- tricou Dare2b Antics
- cotiere Speed Stuff Trailride
- Casca Limar 535 MTB

În video-ul care urmează o să vedeți una dintre cele mai impresionante coborâri pe care le-am vizionat eu vreodată.  De fiecare când mă uit la băiatul ăsta mă încearcă atât o frică superbă cât și o curiozitate maximă de genul "oare cum m-aş simți? "..




O cameră extraordinară pentru clasa ei e camera sport Oregon Scientific ATC , ideală pentru filmarea drumețiilor precum cea de mai sus. O cameră compactă, super ușoară, capabilă să filmeze 720p High Definition, subacvatică până la o adâncime de 20 de metri, camera Oregon de la quickmobile.ro e alegerea perfectă.


Se poate instala extrem de simplu pe o cască, precum cea din imagine, cu ajutorul unui adaptor. La fel de ușor se poate instala oriunde pe bicicletă, în funcție de unghiul pe care dorești să îl surprinzi.

Fie că e instalată pe ghidon, fie pe cască, vei avea mereu amintirea unui traseu realizat impecabil .

În rest ai nevoie doar de putere, curaj și un dram de nebunie. Așa se crează amintirile.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: