De ce să cumperi anvelope online de la AnvelopeMAG.ro

Oradea mea scumpă e plină de vulcanizări și comercianți de cauciucuri noi sau second. Shop-urile astea nu sunt la vedere, ar fi prea simplu atunci. Trebuie să le cauți, să insiști, să fii perseverent. E ca și cum doar cei care merită pot ajunge la ele. Și după ce reușești, te simți ca și un interlop care e pe punctul de a încheia o afacere dubioasă cu un individ murdar și mirosind a plastic topit..

Ăsta-i motivul pentru care am hotărât să fiu înțelept și practic și să îmi caut ce am nevoie în online. Cauciucurile mele de vară m-au ținut 5 ani de zile și încă ar mai fi mers vreun an, doi dar m-am gândit că ar fi un lucru responsabil din partea mea să nu trag de ele până le ies sârmele..

Așa am ajuns pe anvelopeMAG.ro , site de oameni serioși, structurat bine, aerisit și profesionist. Am decis să le dau o atenție mai mare decât celorlalți fiind atras de prețurile care erau parcă puțin mai mici.. Dar știți cum e.. puțin cu puțin, se adună.. Mai ales că vorbim de 4 cauciucuri.. 20 de lei economie la o bucată, înseamnă 80 de lei per total.. Și până la urmă, 80 de lei înseamnă o săptămână de cafele prin oraș.. Nah, fiecare cu ale lui.. Eu nu îmi calculez economiile în zahăr și ulei ci în cafele..

Am găsit la ei pe site peste 5000 de tipuri și modele de anvelope. Impresionant de-a dreptul.. Mă îndoiesc că există vreun magazin la colț de bloc care să aibă un asemenea stoc.. Tot la ei mi-am găsit și jante.. Dar asta e cu totul altă poveste.. Pe lângă faptul că nu a trebuit să fac absolut nimic, decât să mă hotărăsc și să le aștept acasă, am fost impresionat de promptitudine.. Băieții ăștia stau cu informațiile pregătite atât online (formularul din dreapta jos) cât și la telefon.. Ba mai mult de atât, știu și ce vorbesc..

Încă nu vă spun ce am ales.. vă țin în suspans un pic.. Total opusul a ce au făcut ei cu mine.. Adică nu au trecut mai bine de 24 de ore și setul de anvelope vară deja erau la mine în garaj.. etichetate și ambalate frumos.. Ziceau ei că au livrare super rapidă. Și mai ales, gratuită... Avantajul lor pe partea cu livrarea e faptul că au vreo 5 depozite prin țară, adică de oriunde ai comanda, e imposibil să nu ajungă rapid la tine..

Cum vă ziceam, anvelopele mele vechi m-au ținut 5 ani de zile... cei de la anvelopeMAG.ro mi-au dat garanție 3 ani pentru anvelopele de vară care le-am luat de la ei.. Adică.. wow.. 3 ani 100% nu am treabă, indiferent..

Nu-mi convine ceva sau m-am răzgândit? Nicio problemă. În 15 zile am banii înapoi. Iar treaba asta îmi denotă seriozitate..



Am promis că vă spun și ce mi-am luat. Dunlop Sport Blueresponse, 205/55/16. :) Două dintre ele sunt aici:



M-am săturat să stau la mâna unsuroșilor de prin vulcanizări sau shop-uri de cauciucuri dubioase. Asta e singura cale pentru mine, de aici încolo.. Chiar acuma încep să fac economii, pentru că, la iarnă, ghiciți de unde o să-mi cumpăr anvelopele? Da.. anvelopeMAG.ro. Amintiți-vă de mine când veți fi mulțumiți de serviciile lor.

Drumuri line vă doresc..



SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: