Cum și la ce folosește Pinterest

Am o colegă ce m-a înnebunit cu pin-uri și citate mai mult sau mai puțin celebre, haioase sau înțelepte, toate cuprinse în aplicația de socializare, divertisment și bun simț Pinterest. Nu a fost lungă călătoria până la a-mi instala și eu Pinterest-ul pe telefon..

Doar că nu am înțeles exact la ce folosește.. Am pățit cu Pinterest exact ce am pățit și cu Twitter în urmă cu mai mulți ani.. mi se părea useless și neinteresant.. Ei, cu Twitter am înțeles care-i șmecheria și îl folosesc zilnic cu o pasiune mai mare decât folosesc facebook-ul care, mai nou, îmi amintește din ce în ce mai tare de hi5. Și asta-i nașpa..



Simplist explicat, Pinterest nu e altceva decât o aplicație care îți permite să colecționezi planșele, afișele și fotografiile tale preferate de pe internet în același loc. Îți dă posibilitatea de a creea boards, adică un fel de categorii, pentru o mai bună organizare.. Îl poți compara cu o tablă de-aia de plută pe care prinzi cu pioneze colorate tot soiul de poze ca să le ai la îndemână mereu. Exact asta se întâmplă, doar că are loc online..

Pentru început, ce trebuie să faci e să îți alegi domenii de interes pe care să le urmărești în așa fel încât feed-ul să ți se umple cu pin-uri (planșe, foto, afișe) legate de respectivele interese.. Ulterior, poți extinde această activitate și poți vizualiza și pin-ăli planșe din tot mai multe domenii, de la tot mai mulți useri..



Știi pozele alea cu mesaje inspiraționale de pe facebook? Imaginează-ți că ele locuiesc pe Pinterest.. Despre asta este vorba..
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: