Țeapa cu pastilele de slăbit - LA 121 Advanced Formula

Navigam eu relaxat în miez de noapte pe tot felul de googăleli ciudate, informative și dezafectate și am dat cu nasul în ''EVENIMENTUL ANULUI 2012'' cum se autointitulează. Am găsit un site care comercializează pastile de slăbit miraculoase. Sunt extrem de curios.. Având în vedere tonele nesfârșite de informație pe care oricine o are la degetul mic propriu și personal, slab sau durduliu, e posibil ca cineva să mai pună botul la așa ceva?

LA 121 Advanced Formula, un nume pompos care se traduce în română simplu: ''ȚEAPĂ''. În header-ul site-ului am găsit o chestie ce m-a amuzat teribil: '' Presa internațională vuiește < un produs de slăbire cum nu mai există altul pe piață >'' . :)) Teribil... Creatorii miraculosului produs de slăbire îndeamnă, logic de altfel, la un soi de ''Crede și nu cerceta'', în așa fel încât nimeni să nu aibă dubii: '' Nu vă puneți întrebări.. fiți doar siguri că funcționează în 100% din cazuri..''


Sistemul de funcționare al LA 121 este banal de simplu: 1 pastilă = 1 kg dat jos.. Întrebări? :)) Extraordinară descoperire dom'le.. Un calcul simplu îmi spune că, dacă iau 70 de pastile, dispar de pe fața pământului în 140 de zile, cam juma de an, pentru că tre să iei pastila magică o dată la două zile...

M-am amuzat teribil dar mă sperie și gândul că poate chiar există persoane care cred prostiile astea, dau o grămadă de bani și își pun în pericol sănătatea care, din cauza faptului că suntem români, e vai și-amar de capul ei oricum... Nu ar trebui să existe o lege împotriva activităților de acest gen? Adică orice poate pune pe tarabă orice porcărie?


Dacă vreo dom'șoară panicată de greutatea pe care o are ajunge pe blogul meu și citește acest material, vreau să îi transmit următoarele:


Dom'șoară, asta e o ȚEAPĂ. Nu există produse miraculoase de slăbit! Există sport și autocontrol! Nu da banii pe prostii!


Astra Asigurări
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Anonim spunea...

am ras cu lacrimi,,,desi sunt foarte bolnava

Simona Armencea spunea...

Romanii ar cumpara toate cacaturile numai sa nu faca miscare si sa manance sanatos