Mi-am găsit ceas pe cautceas.ro

În ce constă frumusețea unui ceas? Unii vor spune că stă în formă, alții vor spune că stă în precizie. Sunt persoane care cred că e important statutul și puterea pe care ți le transmite un ceas. Sau sunt păreri care spun că frumusețea stă în eleganța piesei.

Pentru mine, frumusețea unui ceas stă în amintiri, în experiențe împreună și în clipe memorabile măsurate cu tact și precizie.

Am analizat mult locul din care îmi voi cumpăra noul meu ceas. Nu pentru că sunt tipicar, ci pentru că e plină lumea de comercianți de mâna a doua, speculanți și bișnițari în domeniul ăsta.

Știi sentimentul acela când simți că cineva te urmărește și auzi pași foșnind în urma ta, în prag de seară, într-o parcare pustie? Și dintr-o dată inima îți stă în loc atunci când auzi o voce tabagică de undeva din spate: ''Boss, îți dau un ceas șmecher, trăiț-ar familia ta?''.. Cam așa mă simt uneori când intru în unele magazine online de ceasuri. Am impresia că am nimerit într-o piață țigănească unde se încearcă să mi se bage pe gât tot ce nu am nevoie.

Așa era până să ajung pe www.cautceas.ro, un spațiu virtual unde precizia, eleganța și profesionalismul au dat mână cu mână. Ce mi-a plăcut cel mai mult la cautceas.ro a fost promptitudinea și priceperea cu care mi-au răspuns operatorii. Am cerut o recomandare și am primit, în timp util, variantele de care dispun ei. Fapt care m-a ajutat foarte tare.


Site-ul comercializează ceasuri superbe. Aici puteți găsi mărci precum: Breitling, Bossart, Citizen, Casio, Festina, Detomaso, Rothenschild, Fossil, Guess, Hugo Boss, Police, Seiko, Timex, Yves Camani, Ingersoll, Jaques Lemans, Vostok, Perigaum. Adică, ai de unde alege din gama variată prezentată de ei. Site-ul este extrem de user friendly, navigarea fiind foarte mult ușurată de câmpurile de search și de categorii. Trebuie să știi doar ce cauți sau ce îți place. Mie mi-a fost foarte ușor. Am știut din start ce caut: un ceas rotund, negru, cu mecanism QUARTZ, casual înspre elegant. Cei de la cautceas.ro au înțeles exact ce vreau. Și mi-au recomandat colecția Rothenschild. Aici am găsit exact ce îmi doream: Rothenschild Stream Chronograph RS-1001. Acesta e ceasul perfect pentru mine. Și le datorez celor de la cautceas.ro că m-au făcut să îl descopăr. Am analizat destul de atent și colecția Detomaso.

Mi-a plăcut tare mult și faptul că există o grămadă de modalități de plată. Fie ramburs, la primirea ceasului, fie cu cardul, fie prin serviciul mobilpay sau chiar în rate fără dobândă. Ceasul va ajunge la mine în maxim 48 de ore. Dacă se întâmplă ceva și nu mai vreau să îl cumpăr, cei de la cautceas.ro oferă o perioadă de 30 de zile pentru returnarea produsului, unul din puținele lucruri normale într-o țară anormală.
Sunt un om calculat, îmi place să analizez și să cumpăr cu grijă. Pasiunile mele sunt simple și plăcute mie. Cautceas.ro e un site fenomenal. Mi-a plăcut enorm să vă vorbesc despre el și despre aspectele care m-au convins că aici găsesc viitorul ceas din colecția mea.


SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: