Atitudinea, mai importantă ca moda

Uneori, când vrei să exprimi ceva, când vrei să transmiți și să subliniezi felul tău de a fi, moda nu e de ajuns. Originalitatea și atitudinea trebuie să fie cele care stau la baza felului în care te îmbraci. Ba mai mult, ceea ce te poate face într-adevăr autentic e ceea ce te inspiră și inspiră, la rândul ei, pe alții. Acesta e principiul celor de la Imperator.

Imperator Shop e unul dintre puținele site-uri de îmbrăcăminte urbană, subcultură și atitudine underground. Am găsit aici lucruri puternice, pe care nu ți-e dat să le vezi oriunde, lucruri care te pot defini și care pot transmite atitudini și lifestyle.

Până și logo-ul îți spune că intri pe un teritoriu plin de exprimare liberă și directă, fără compromisuri și fără fățărnicie. Imperator e emblema stilului sincer și puternic, care nu se lasă pervertit de modă. Ascultă de modă, ia ce are nevoie și merge mai departe. Mândru și altfel. Ca un adevărat exponent al culturii underground.

Un magazin online pur, cum rar mai găsești.. E normal că m-am îndrăgostit pe loc. Deja mă văd, mândru, capul sus indiferent ce va urma, cu perechea mea de Air Max, o pereche de jeanși LRG Core SS Denim, cămașa verde de la Dope Champagne, cureaua HUF, ochelarii Crooks and Castles the Landron Noir și căciula Crooks and Castles Savior.

Ăsta e felul meu de a fi. Original și deschis, simplu și concis. E stilul meu și e ceea ce mă definește. E ceea ce mă face să mă simt diferit, altfel, individual dar totuși social.

Nu trebuie să fii altfel pentru a fi acceptat. Poate din contră, nu ar trebui să fii acceptat dacă ești altfel față de ceea ce ești defapt. Și până la urmă, asta face Imperator Shop. Ne învață cum să fim noi.


SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: