Oradea nu a avut niciodată primar mai bun ca Bolojan

Și nu o spun eu, că nu sunt o autoritate în domeniu. O spune orașul, o spun parcurile noi, drumurile, fațadele și look-ul general al Oradiei din ultimii ani.

Mă plimbam pe pietonal aseară și îmi amintesc că am fost impresionat de numărul mare de grupuri de turiști care mișunau centrul.. Niciodată nu țin minte să fi văzut atâția turiști de-odată prin Oradea. Și mi-e greu de înțeles pentru că, locuind toată viața mea aici, parcă orașul trăiește în paralel cu mine.. Și la fel sunt mulți alții.. Nu ne dăm seama cât de frumos e orașul nostru defapt și nu realizăm că suntem niște norocoși.. Și adevărul este că, ne place sau nu, administrația a avut un rol important în toată povestea asta.

Mi se pare minunat să pot să mă plimb pe jos fără să mă amușine o haită de câini răpciugoși cu blana plină de praf, mirosind a lup sălbatic.. E minunat să pot să deschid fereastra dimineața și să nu mă inunde o ceată de țânțari zgomotoși, acompaniați de orăcăitul defectuos al unor broaște care sălășluiesc în clocitura care curge agale prin spatele blocului..

Malurile Crișului, aproape dintr-un capăt în altul.. wow.. problema noastră e că ne-am obișnuit cu ce ne e bine și nu ne mai pare de senzație.. Amintiți-vă cum arătau toate aceste zone pe vremea lui Petru Filip...

Am avut deunăzi doi clienți, soț soție, din Târgu Jiu. Cazați la tratament în Felix, au venit la mine să își rezolve ce aveau de rezolvat.. Mi-au povestit că nu există oraș mai frumos și mai neaoș ca Oradea, în toată România. Bineînțeles asta e părerea lor.. Obiectivă, subiectivă, cum o fi.. Mi-au spus că au stat 4 zile în Cluj-Napoca și abia au așteptat să plece din aglomerația aia fără niciun sens, fără cap și fără coadă.. Au fost la rude în Timișoara, ''al treilea cerc al iadului'' cum a definit domnul.. Mi-au spus că iubesc
Oradea pentru că e pace. O forfotă organizată.. Lumea pleacă și vine de undeva și toți au un scop, un țel și parcă știu ce fac. Doamna Marian, clienta, a fost impresionată de parcuri și de cetate.. Mi-a povestit că a umblat în multe locuri din țara asta dar nu a văzut niciunde atâtea parcuri și mai ales atât de îngrijite..

Vă supun atenției aceste două video-uri before & after:




Lăsând la o parte caracterul electoral, lăsând la o parte încărcătura politică, ție ce îți place la Oradea? Fii sincer cu tine..
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: