Cum să alegi aerul condiționat

Am stat la bloc toată viața mea. De când mă știu am locuit în același apartament cu două camere, la etajul 4 al unui bloc cu 4 etaje. Fix pe colț. Probabil ai mei s-au gândit că așa o să reușim să simțim anotimpurile la adevărata lor valoare.. Știu că tata ne mai făcea să zâmbim zicând: ''Păi vara-i vară, iarna-i iarnă.. Le simțim acasă, nu mai dăm banii pe concedii..'' Zâmbeam mai mult că eram de treabă, nu că mi-ar fi plăcut ideea de a nu merge în vacanță nici anul ăla..

Problema la apartamentul meu e că are doi dintre pereți în bătaia vântului și a soarelui, după caz.. Iarna, atunci când crivățul mușcă din tencuiala clădirii, pe mine mă bate din două părți, pereții se răcesc și toată casa se transformă într-un soi de iglu rece.. Mirific de-a dreptul.. Vara e cam aceeași poveste doar că, în locul crivățului, aceeași doi pereți, se coc sub puterea soarelui de august.. Și brusc, casa se transformă într-un fel de deșert saharic fără nisip..

Așa s-a întâmplat, an de an, până am ajuns pe Climatico.ro. Abia atunci am ajuns la concluzia că nu am încotro, trebuie să îmi montez aer condiționat! Problema mea era că, la fel ca mulți alții, nu aveam habar despre ce, cum, cât.. Nu știam nimic despre aparatele de aer condiționat. Specialiștii de la Climatico au avut grijă să îmi explice, românește și simplu, pe limba mea adică, tot ce trebuie să cunosc înainte de a-mi cumpăra aparatul. De la ei am aflat că nu e indicat să cumpăr un aparat cu o putere foarte mare și să îl instalez în hol în ideea în care o să acopere întreg apartamentul pentru că, o dată ajuns la temperatura setată, aparatul nu va mai învârti aerul ca să ajungă tocmai peste tot.. Mi-a plăcut asta la ei. Mi-au dat dovadă de profesionalism și pasiune. După cum știți, pentru mine sunt extrem de importante astea două.


Norocul meu a fost să găsesc la ei cea mai variată oferta aer conditionat posibilă. Impresionant de-a dreptul.. Unde mai pui că am putut să cumpăr ambele aparate în 12 rate fără dobândă. M-am amuzat cel mai tare că nu știam cu care card să cumpăr.. Nu de alta dar au parteneriate pentru 12 rate fără dobândă cu Card Avantaj, cu cardul de credit de la Raiffeisen și Transilvania.. Lucru care mi s-a părut ubbercool.

Din momentul în care le-am plătit, în două zile eram deja cu ele gata instalate și funcționând perfect. Nu cred că poți cere mai mult de atât de la un comerciant, indiferent ce ar vinde el.. L-am chemat pe tata la mine și i-am spus: ''Ia un loc, fă-te comod. Lasă-mă să îți arat cum pot să fac din vară iarnă și din iarnă vară..'' Nu i s-a părut haios.. Așa că anul ăsta mergem în concediu.. Ca o familie unită care suntem...

Mai mult de atât, știind că Andrei își caută de mult aer condiționat, l-am sfătuit să arunce un ochi și el aici. Și-a găsit aparatul perfect pentru casă (Andrei e bogat, nu stă la bloc), l-a cumpărat și e mai happy ca oricând.. Îmi povestea că nu poate dormi din cauza căldurii.. Problemă rezolvată acum..

Luni trebuie să ajungă aparatele vecinei mele care nu a mai vrut să plece de la mine după ce mi-am instalat aerul.. Și da, și ea l-a comandat tot de pe Climatico. Așa că, dragilor, nu mai căutați degeaba prin magazine obscure cu vânzători care parcă vând pepene verde. Climatico.ro e deschis non stop și oamenii știu ce vorbesc. Demonstrat pe propria-mi piele..
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 opinii avizate:

Anonim spunea...

Eu am auzit că nu e sănătos deloc..

Unknown spunea...

Poate fi nociv daca aparatul nu este instalat respectand parametrii recomandati..

Anonim spunea...

Nu am auzit pe nimeni care sa se fi imbolnavit de la un aparat de aer conditionat...

Unknown spunea...

Dacă îl instalezi în așa fel încât să îți batăîn cap toată ziua, presupun că e posibil să te ia o cefalee...

Anonim spunea...

Frumos material. Felicitări.:)