Bormașina magică - jucăria pe care regret că nu am avut-o

Nu știam exact peste ce soi de glumă am dat când am găsit prima oară această denumire. În mod sigur nu m-am gândit că ar fi vorba de un joc genial pentru copii de aproape orice vârstă.

Copil fiind, am fost privat de acest soi de bucurii ale vieții. Eu nu visam la bormașini magice ci mai degrabă la Eugenii și Bonibon, la un fel de disc din plastic lansat dintr-un mâner cu resort, la o roabă din lemn confecționată de tatăl meu. Eu nu aveam bormașina magică, dar îmi cream singur, din lut, tractoare și remorci, grajduri și ulițe, sate și ferme întregi.

Dar cum lucrurile se schimbă, micuții noștri nu mai au cum aprecia ceea ce pentru noi era cândva frumos. Copilăria noastră a ajuns să fie o haină veche, roasă de molii, mirosind a naftalină, rătăcită într-un ungher întunecat al unui dulap dintr-un colț în care mai pâlpâie din când în când lumina coclâie a unui felinar. E felinarul unei alte vremi, a unei alte lumi.

Dar să revenim la ai noștri și la bormașinile lor.

Bormașina Magică e un joc extraordinar de distractiv și de educativ. Practic, cel care mânuiește drăguța ustensilă trebuie să recreeze un model care îi este prezentat pe o planșă. Și trebuie să facă acest lucru folosind un set de 120 de șuruburi colorate care vin înșurubate pe o tăblie de lucru cu locuri speciale unde potrivesc jovialele, mai sus menționate șuruburi.


Majoritatea părinților care au cumpărat deja Bormașina Magică se declară mulțumiți. E de ajuns să citiți comentariile prezentate pe pagina magazinului de jucării ca să îți dai seama că e o investiție care merită făcută. Copiii pur și simplu o adoră.



Iată câteva păreri luate de pe EduClass, cel care vinde minunatul articol, alături de multe alte jocuri și joculețe interesante:


Claudia (Cluj-Napoca)
13.05.2013 12:28
12345
Pro: Recomand produsul, copiii pot înşuruba cu maşina, cheia pentru piuliţă, şurubelniţă sau chiar şi cu mâna. Prin utilizarea şuruburilor colorate pot alcătui diferite modele, după idei proprii, sau cu ajutorul cărţilor cu teme. 

Ildi (Targu Mures)
17.04.2013 09:53
12345
Pro: Un joc foarte bun si creativ. Copiii mei il adora. Se pot juca si o ora intreaga numai cu acest joc. Modele dupa care se lucreaza sunt de la cele mai usoare pana la complicate. Setul contine 3 capuri de surubelnita care se pot schimba intre bormasina si surubelnita. Bormasina are un buton si pentru desurubare. Recomand cu incredere copiilor de varsta prescolara si scoala primara. Ar fi bine daca s-ar comercializa si o bormasina separata, la noi copiii de obicei vor sa se joace in acelasi timp cu ea.

sorin (bucuresti)
16.04.2013 16:33
12345
Pro: Bormasina magica este un produs foarte bun in educatia celor mici.A fost o bucurie extraordinara pentru baiatul meu cand i-am cumparat-o si se lauda la toti copiii cu ea.
Altele: Aveam impresia ca e ceva m-ai complex la cat costa.

Simona P (Bucuresti)
16.04.2013 00:19
12345
Pro: Este jucaria preferata a copilului meu si constat ca toti musafirii cu varsta cuprinsa intre 2-5 ani se indragostesc de ea.

Alina Panaitescu (Bucuresti)
13.04.2013 11:53
12345
Pro: Baieteii sunt innebuniti sa surubareasca si le place mult jocul. Are si cateva planse, ca sa surubareasca in functie de model. Foarte distractiv!
Contra: Bateriile se consuma cam repede

Mariana (Bucuresti)
25.03.2013 13:43
12345
Pro: Alegerea fetitei mele de 5 ani s-a dovedit absolut fantastica pentru mine. Ii ocupa mult timp asa ca am si eu momente mai lungi de respiro. Parintii care au un singur copil stiu despre ce vorbesc. Sta si surubareste la forme cel putin cate o ora.




SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: