Autonomie pentru ținutul secuiesc?

Eu nu înțeleg ce atâta tam-tam pentru o chestiune atât de neimportantă. Până la urmă, dacă niște cetățeni, români sau maghiari, romghiari sau cum s-or putea numi, doresc să obțină ceea ce ei numesc autonomie, nu înțeleg de ce ne împotrivim. Adică pe mine, orădean de stare și de fapt, cu ce mă deranjează că ăia vor să fie singuri în un happy place pe care și-l crează? Îmi scapă mie ceva?

Eu zic să li se dea autonomie. Vor țărișoara lor proprie și personală? Mi se pare normal să le îndeplinim dorința. Eu unul le-aș da autonomie și le-aș tăia utilitățile. Adică, vrei să fii în țara ta? - Țara ta să-ți dea curent electric. Vrei apă? - Cred că o să găsești o fântână pe undeva. Vrei să vii la Oradea? Noul tău stat autonom nu face parte din Uniunea Europeană, așa că ai nevoie de viză să ajungi până la mine. Și acuma go, be free..
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment