Despre șovinism și victimizare pe Facebook

Oricum e un subiect la modă așa că, involuntar de data asta, am ajuns să îl tratez și eu. Această temă nu mă interesează în mod special. Sunt de părere că fiecare e liber să gândească ce și cum vrea, atâta timp cât nu aduce prejudicii societății. Am avut o discuție on-line sau mai bine zis un schimb de comentarii pe facebook pe tema asta cu Csepei Feri și Banto Eniko Es Stefan.

Povestea pe scurt. În grădina minunată a facebook-ului există și un grup intitulat ''Cartierul Nufărul'', loc de dat cu capul pentru cei care sălășluiesc în această locație. E un grup care, din păcate, nu are o activitate extraordinară fiind în creștere momentan. Unuia dintre cei doi amintiți mai devreme i s-a recomandat, elegant,    folosirea unei limbi de circulație internațională sau a limbii țării în care grupul există. Adică, să nu mai comenteze în maghiară pentru că nu toți membrii grupului înțeleg această limbă. Întreaga conversație o redau aici, în formă brută.

Mi-ar plăcea să știu care este părerea voastră asupra acestei teme. Personal, nu am nimic cu nimeni, așa cum am încercat să subliniez în mod repetat. Am prieteni maghiari, am prieteni marocani, țigani, slovaci și italieni. Este loc pentru toată lumea. Mai puțin pentru cei care se victimizează inutil și își crează propriile scenarii paranoice.

Aici aveți discuția:




SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment