RObotzi, al șaselea episod

La o lună jumate de la lansarea primului episod pe Youtube, cei de la Creative Monkeyz au ajuns la aproape 2.000.000 de vizionări.

Inovativ și de-a dreptul ilar, serialul RObotzi, creat de cei de la Creative Monkeyz are un succes din ce în ce mai mare. Eu însumi sunt un mare fan și apreciez superbul simț al umorului pe care băieții aceștia îl au. Îmi amintesc tare mult de cei care făceau pe vremuri gag-urile Erdeesh și sunt aproape sigur că există ceva legătură.

Ca să vă ajut în cazul în care nu știți la ce mă refer:


RObotzi

Mesaj Youtube

Enjoy! I did...
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

liviu.capitan spunea...

DA MAI
E SUPER MISTO UMORUL ASTA SCURT PE 2
E MAI DEGRABA ENGLEZESC:)
NUMAI BINE CA AMINTISI DE EL:)
PA

liviu.capitan spunea...

A... AM UITAT SA SPUN CA MI SE PARE MAI DEGRABA CA SEAMANA CU PLANETA MOLDOVA DACA STIII SCHETCH-URILE LOR