Cele mai frumoase poezii de dragoste

Mi-am luat azi, cu o zi întârziere, cartea cu Jurnalul, ”Cele mai frumoase poezii de dragoste”, un soi de colecție a celor mai frumoase poezii de dragoste (evident) ale lui Păunescu. Am devorat câteva pagini instantaneu și pe nesimțite. Mi-a plăcut Păunescu de când mă știu și am fost persiflat din cauza asta de mai multe ori de către tot soiul de semidocți care urăsc comunismul, la fel cum urăsc democrația sau oricare alt regim politic. Ce legătură fac ei între poeziile de dragoste și lirismul lui Păunescu și orice fel de iz politic, pe mine m-a depăși și mă depășește în continuare.

După ultima discuție de genul ăsta, am stat să reanalizez ”relația” mea cu Păunescu și am ajuns la aceeași concluzie. Îmi place Păunescu de când mă știu..
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Anonim spunea...

la mine a ajuns prin posta din iasi chiar ,volumul "repetabila poveste" al lui paunescu dar inca nu l-am devorat,ma asteapta cuminte pe noptiera langa pat

Unknown spunea...

”Repetabila Povară”. e bine să o ai la îndemână. :)