De dragoste, în mii de culori

Citeşte-mă ca pe o carte scrisă numai pentru tine. Ba mai mult, citeşte-mă aşa cum ceilalţi nu-s în stare. Ia-mi fiecare pagină şi-atinge-o încet, suav. Citeşte printre rânduri; eşti singura ce poate. Descoperă-mi toate greşelile, n-am să le spun, le află.


Oricine poate să încerce să răsfoiască. Vor citi numai ce văd. Doar tu citeşte-mă printre rânduri. Imaginează-ţi că sunt o carte ce se scrie, rând cu rând. Un punct începe o nouă frază. Citeşte-mă ca pe o carte scrisă numai pentru tine şi, în acelaşi timp, ajută-mă s-o scriu. Fii punctul meu, ce naşte o nouă epopee, găseşte-mă plăcut şi nesuferit, vechi şi nou, simplu şi complicat. Urăsşte-mă dar mai ales iubeşte-mă.


Nu mă închide după a treia pagină, e mult mai mult în cele care vin. Rabdă şi scrie-mă.. Aşa cum mă citeşti.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Anonim spunea...

hmmmm.....interesant ce scrii tu...si f plakut in acelasi timp,dar nu cred ca e chiar atat d usor precum scrii u...e simplu sa te "lasi citit"doar d cine vrei u ,dar daca te "descopera "si altcineva?daca se intampla sa vrea cineva sa citeasca acea carte fila cu fila,cu pasiune ,cu dorinta de a gasi lucruri noi,placute si nesuferite?si ....daca u "te lasi citit"nestiind ca de fapt nu e "ea" si te avanti tot mai mult lasand-o pe adevarata"ea"sa plece?"unii oameni intra in viata noastra si ies repede.Altii raman o vreme si isi lasa amprenta pe inima noastra.....si nu mai suntem niciodata ce am fost candva..."uite un motto mai bun decat al tau:P

Unknown spunea...

foarte frumos motto-ul tau...oarecum ai dreptate. pe de alta parte, niciodata sa nu te "lasi citit" decat atunci cand stii ca e ea... restul se scrie de la sine... multumesc de comentariu..