Şi nu mai suntem niciodată ce am fost cândva...

"Unii oameni intră în viaţa noastră şi ies repede. Alţii, rămân o vreme şi îşi lasă amprenta pe inima noastră... şi nu mai suntem niciodată ce am fost cândva"



Foarte bine spus. Ăsta va fi începutul noului meu articol.



Aşa e, unii oameni intră în viaţa noastră şi ies repede. Sunt cei în care, de obicei îţi spui speranţa de bine şi ajung prin a te decepţiona. Sunt cei care intră dintr-o dată, ca un tractor şi te iau pe sus, ca un viscol rece şi umed. Sunt cei care odată acolo, abandonează . Au intrat in viaţa ta şi consideră că e suficient, consideră că prezenţa lor acolo e îndeajuns şi renunţa. Renunţă să mai facă paşi înspre inimă, căci până la urmă despre asta e vorba, despre inimî şi mai ales despre drumul spre inima cuiva. Care e rolul celor care vin şi pleacă fără absolut niciun folos, care e rolul celor care refuză să se încăpăţâneze să încerce măcar să dea o şansă fericirii? Poţi numi asta iubire? Nicidecum... În cel mai fericit caz poţi să o numeşti... experienţă.



Alţii, rămân o vreme şi îşi lasă amprenta pe inima noastră... şi nu mai suntem niciodată ce am fost cândva. Nu aţi păţit niciodată ca el, sau ea să se strecoare în viaţa voastră, în inima voastră, pe nesimţite, fără să vă daţi seama? Nu-i aşa că-i sublim? Nu aţi păţit niciodată să vă treziţi într-o dimineaţă zâmbind absurd, fără motiv şi simţind căldură interioară? Era dragostea... Mi-e milă de cei care nu pot înţelege ce spun eu acum.. Nu are niciun sens să îţi trăieşti viaţa fără asta. Nu are niciun sens să-ţi trăieşti viaţa fără să simţi ce înseamnă să te ştii dorit... Dacă vrei să afli valoarea unei ore întreabă un îndrăgostit care aşteaptă ora întâlnirii.. Dacă vrei să afli valoarea unui minut întreabă un individ care a pierdut avionul spre iubirea lui. Dacă vrei să afli valoarea unui zâmbet întreabă pe cineva care se trezeşte în fiecare dimineaţă singur.....
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 opinii avizate:

4tiro spunea...

ma faci sa oftez...frumos mai scri mai cosy

4tiro spunea...

richard ashcroft ...vocalistul de la "verve"
e superba melodia..

4tiro spunea...

don't miss missing you - cream

denisia spunea...

"Unii oameni intră în viaţa noastră şi ies repede. Alţii, rămân o vreme şi îşi lasă amprenta pe inima noastră... şi nu mai suntem niciodată ce am fost cândva"... e citatul meu preferat.. conţine foarte mult adevăr