Top 20 de lucruri pe care nu vrei să le auzi în timpul unei operații


1. Hmmm.. Chestia asta care atârnă era aici și mai înainte?
2. Deci, să începem.. In-struc-țiuni..
3. Cineva să cheme un preot...
4. Pe o bere că de data asta îmi iese?
5. Dragi studenți, infecția testiculară...
6. Și venim frumos cu incizia peste tatuajul ăsta..
7. Asta e radiografia lui sau coperta unui album heavy metal?
8. Mi-au rămas cam mici mănușile astea.. Poate le schimb anul ăsta...
9. Eu i-am zis că iubesc filozofia.. Dar maică-mea nu și nu, neapărat doctor...
10. Pfai.. Ce-i gaura aia în abdomen?! Ah, buricul...
11. Un, doi, trei, patru.. Gata.. Nu ne mai aude.. Incizie!
12. La cât e meciul?
13. Cineva să cheme femeia de serviciu.. Și zi-i să aducă un mop..
14. Ooops.. A mai supraviețuit vreodată cineva după 500 de ml. din chestia asta?
15. Off.. Trebuia să îmi aduc ochelarii..
16. Pacientul ăsta a avut deja copii, nu?
17. Cum adică e cu capu'n jos?!
18. Mi-a văzut careva ceasul?
19. Arunc-o.. Nu o să își dea seama..
20. Ups..

SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: