Cine și-a frecat alunele de popcornul meu?

Mi-am luat azi, în drum spre miticul județ Sălaj, care by the way, chiar există, contrar spuselor unor cârcotași, o pungă de popcorn.. nu de aia de se bagă la microunde, ci de aia de se face în oală. Sau în tigaie.. După gradul de utilare a locuinței fiecăruia. Porumb pentru floricele adică..

Punga mea de Kukorica, desenată în dungile și steluțele drapelului american e fabricată la fabrica Mogyi din Csavoly, Ungaria.. Mogyi sunt cei cu semințele de floarea soarelui, în cazul în care aveți probleme cu identificarea...

Porumbul pentru floricele de la Mogyi "poate conține urme de alune".. așa scrie pe pungă.. Am tot stat să mă gândesc cum poate o pungă de porumb pentru floricele să conțină urme de alune. Din câte știu eu, porumbul crește pe știulete, pe tarla nicidecum în alun.. Dar poate, cei de la Mogyi nu au foarte multe vase la fabrică și foloseac oala în care bagă alune și pentru porumb..

Worst case scenario e că cineva, evident rău intenționat, și-a frecat alunele de popcornul meu.. Asta e răutate pură!

SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: