Azi mă spăl în fața blocului. În cinstea Companiei de Apă Oradea

Ciudat.. Aseară, când am adormit eram în 2011, într-o lume modernă în care aveam la degetul mic toate gadget-urile pe care mintea umană le-a putut inventa. Defapt, nu aveam toate astea la îndemână, ideea e că ele există și le-aș fi putut avea cu oarece efort. În fine... M-am culcat într-o lume modernă. M-am trezit în epoca de piatră în care trebuie să merg la râu să mă spăl pe față. De azi dimineață eu nu am apă curentă, de nici o culoare, nici transparentă, nici căcănie, nici cu miros, nici fără miros, nici rece, nici caldă.

Așa că m-am spălat pe față cu amintirile unei ape lin curgătoare, mi-am făcut cafeaua cu principii lichide, m-am spălat pe dinți cu Airwaves Extreme și am plecat în lume. Poate acolo voi găsi apă.

Ulterior am descoperit și unde pot să fac un duș rapid. În fața blocului la mine... Merg să-mi iau rățușca și-un prosop...
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 opinii avizate:

butterfly spunea...

norocosul de tine... noi... trebuie sa dam bani pe apa.. profita cat e promotie..:))

Unknown spunea...

acuma m-am întors de la birou.. guess what..dușul încă e în funcțiune..cred că merg să-mi spăl și mașina..:))

Mortu` spunea...

Cos, nu am apa de nici o natura, tu ai ?
Nu ma pot spala :(
Nu pot trage apa la buda :(
Nu pot spala un vas dupa ce am mancat :(

Nu pot face nimic.

O plouat, ma duc afara la balta sa ma spal ...

Unknown spunea...

Nu am nici eu.. Ba mai mult, a venit Compania de Apă și mi-au spart dușul din fața blocului...:(

Anonim spunea...

ma distreaza chestia asta, vad ca mai nou se zice ca mergi la birou sau vii de la birou nu se mai foloseste termenul de servici. suna mult mai bine termenul birou, chiar daca de fapt ai o masa si un calculator si stai sa servesti clienti, tot acolo e : esti la BIROU. ha ha

Unknown spunea...

corect..asta e diferența între a vinde haine într-un magazin sau a da cu sapa într-un șanț, pe marginea drumului..:P

butterfly spunea...

Biroul e tot birou! asta ii clar!:)))) off de ce au spart dusul?:(( cand vroiam sa fac si eu economie ca tot ii criza...sau am iesit?..

Unknown spunea...

Boc se lăuda că am ieșit... cine știe la cine se referea... și mie îmi pare rău de duș...așa curată era strada...:))