Azi mă spăl în fața blocului. În cinstea Companiei de Apă Oradea

Ciudat.. Aseară, când am adormit eram în 2011, într-o lume modernă în care aveam la degetul mic toate gadget-urile pe care mintea umană le-a putut inventa. Defapt, nu aveam toate astea la îndemână, ideea e că ele există și le-aș fi putut avea cu oarece efort. În fine... M-am culcat într-o lume modernă. M-am trezit în epoca de piatră în care trebuie să merg la râu să mă spăl pe față. De azi dimineață eu nu am apă curentă, de nici o culoare, nici transparentă, nici căcănie, nici cu miros, nici fără miros, nici rece, nici caldă.

Așa că m-am spălat pe față cu amintirile unei ape lin curgătoare, mi-am făcut cafeaua cu principii lichide, m-am spălat pe dinți cu Airwaves Extreme și am plecat în lume. Poate acolo voi găsi apă.

Ulterior am descoperit și unde pot să fac un duș rapid. În fața blocului la mine... Merg să-mi iau rățușca și-un prosop...
SHARE

About Cosmin Pop

Trimiteți un comentariu