Eu sunt PRO Dacia Duster


Prin felul meu de a fi, nu sunt o persoană care se aprinde ușor în discuții degeaba, în fața unei cafele. Am găsit însă, un subiect la care m-am înroșit și am început să fac spume, fără nici un temei, de parcă lumea se sfârșește dacă ceilalți nu sunt de acord cu mine.

Discutam zilele trecute cu niște prieteni, în prag de seară, lângă o cafea, pe subiectul Daciei Duster, model de care eu sunt extrem de mândru și de-a dreptul entuziasmat. Nu știu cât de întemeiat e sentimentul meu de exaltare, deoarece țin să precizez că, încă, nu am avut plăcerea de a pune piciorul la bordul modelului. Dar, raționamentul meu se bazează pe designul exterior, pe prețul care îl are și pe faptul că e un produs românesc.

Așadar, discutând despre Duster, m-am aprins deoarece aveam impresia că o parte din cei cu care discutam nu înțeleg avantajul imbatabil pe care îl oferă Duster.

Așa că l-am catalogat comparativ:
Căutăm o mașină NOUĂ, din clasa SUV, cu pachet minim de dotări,la 10.500 Euro (toate taxele incluse).

În discuția pe care am purtat-o, încerca cineva să-mi explice că decât să își ia un Duster, mai bine își ia un E-Klase din 2000(sau ceva de genul). Nu știu de ce o bună parte dintre români nu poate fi de acord cu ideea că Duster-ul e chiar un SUV extrem de fiabil, la un preț extrem de avantajos. Eu, unul, nu am găsit încă o mașină NOUĂ, din clasa SUV, cu pachet MINIM de dotări,la 10.500 Euro (toate taxele incluse), cu care să o compar. Și să nu uităm cei 5 ani garanție, oferiți de Dacia.

Părerea mea este următoarea:

Mai bine un X5 vechi de 7-8 ani, 150.000 de km, decât un Dacia Duster nou. Dacă ești manelist. Ți se potrivește perfect. E exact ca în reclamă. Cei de la Dacia-Renault au punctat exemplar în spotul tv: "Atât de ieftin? La valoarea noastră?"


Vă rog să votați. Avem sondaj. :D
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: