Box Topless la Capatos - Culmea Penibilului!

Mi-a fost dat să privesc, nu în direct ce-i drept, o veritabilă monstră de prost gust și o execrabilă tentativă de creștere a ratingului, în show-ul lui Capatos, Un Show Păcătos, de la Antena 1. Așadar, de ce imaginile difuzate și-au făcut loc în acest blog? Simplu... Nu am văzut nicicând, sau dacă am văzut nu am băgat de seamă, imagini mai penibile decât acestea, imagini în care, eternul feminin a fost spart în mii de bucățele abjecte, imagini în care, frumusețea, sau ceea ce considerăm (în mod fraudulos) frumos, a fost redusă la stadiul de abjectitate. Cred că ediția de seara trecută a emisiunii lui Kapatos a atins o nouă culme a penibilului, depășind cu mult flegmele Nikitei, Oanei Zăvoranu, Simonei Senzual și chiar ale lui Fernando de la Caransebeș. Mai îngrijorător e posibilitatea ca unora dintre vieweri să le fi plăcut să asiste la o asemenea deplorabilă tentativă de emisiune tv, substitut al propriei impotențe psihice probabil... Filmul în care, două domnișoare își cară, la modul serios, pumni la carafe, îmbrăcate sumar, nu m-a îngrozit. M-a oripilat. Refuz să cred că există un public special care să guste astfel de manifestări. Refuz.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 opinii avizate:

UnknowN spunea...

vai si'amar de romania noastra... cu cat is mai prosti, cu atat is mai mandrii de asta... of of... mi'e sila

Anonim spunea...

Aoleooo, sa lesini de ras dar imediat pe urma sa-ti fie rusine ca te-ai uitat la asa ceva.

Te-am adaugat in blogroll ul meu, sper sa ma pot afla si eu pe pagina ta!

blogândac spunea...

Crede-mă, există public pentru toate căcaturile, altfel nu ar fi difuzate.
Mai grav e că unele așa-numite vedete asistă și încurajează astfel de manifestări.