Vezi? Nici nu ai plecat și deja îmi lipsești



Îmi vei lipsi de fiecare dată când ceva bun se va întâmpla, pentru că tu ești persoana cu care îmi doresc să împart bucuria. Îmi vei lipsi de fiecare dată când ceva mă va neliniști, pentru că tu ești persoana care mă înțelege întotdeauna. Îmi vei lipsi atunci când voi râde sau voi plânge pentru că tu ești persoana care îmi face zâmbetul să crească iar lacrimile să dispară. Îmi vei lipsi tot timpul, dar mai ales atunci când voi sta întins, în miez de noapte și îmi voi aminti toate lucrurile minunate pe care le-am trăit, toate clipele minunate care le-am avut împreună.
Vezi? Nici nu ai plecat și deja îmi lipsești.



SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 opinii avizate:

Cristian Lisandru spunea...

Depărtarea de persoana iubită este de fiecare dată un coşmar... Şi ne dorim ca viaţa să o aducă de fiecare dată cât mai repede la pieptul nostru...