Fenomenalul OTV.. Descoperiri exxxxxxxxxtraordinare...

Bună seara.

Proaspăt întors din locul înspre care m-am deplasat cu vădita intenţie de a-mi exercita dreptul constituţional de a alege pe cineva dintre toţi cei de neales, mă îndreptam spre Realitatea TV, în speranţa unor ştiri de ultimă oră, topuri, clasamente alea alea, călare pe telecomanda din dotare, când... Am dat buzna în Otv, măreaţa încropire de ... imagini, numită prin anumite sfere, chiar televiziune ca să-mi vadă ochiii senzaţionala, excepţionala, fenomenala, extraordinara, şocanta ştire: "Cei 2 candidaţi care s-au calificat în finală sunt despărţiţi de câteva procente" ... Abia am aşteptat să mă opresc din râs, să mă culeg de pe parchet, ca să vă anunţ şi pe voi.... Şi cu ocazia asta să-i transmit lui Diaconescu: HAI, SĂ MORI TU!

SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Simion Cristian spunea...

...chiar zecimi! :))

Elodia a votat?

Marius Ola spunea...

Extraordinar, senazaţional. Chiar?