S-a deschis Subway Oradea - am fost acolo


Am avut plăcerea să iau parte în seara asta la deschiderea oficială a Subway Oradea. Amplasat la intrarea sub Pasajul Vulturul Negru, dinspre Primărie, peste drum de Lord's Pub, Subway Oradea e exact ce te-ai aștepta. Adică arată ca oricare alt Subway. Iar ăsta e un lucru bun.

Am așteptat mult deschiderea asta. Sunt fan Subway de când am pus prima oară piciorul în Debrecen, în urmă cu mulți mulți ani. De atunci, nu exista dată în care să fi trecut prin Cluj-Napoca sau
Timișoara și să nu mă opresc să-mi iau un Subway Melt sau Club. Despre Subway Oradea am mai scris AICI și AICI, și erau doar teorii. A fost lung drumul până la prima îmbucătură. Vă recomand tuturor să treceți, măcar o dată, pe la ei. E imposibil, zic eu, să nu vă îndrăgostiți de tipurile de pâine cu gust parcă magic, de freshness-ul din ingrediente și până și de delicioasele sosuri.


Conceptul restaurantului e interesant, la Oradea. Amplasat pe două nivele, practic îți iei tava și cobori în sala de mese aflată la subsol. E o soluție practică și inspirată.

Aștept cu nerăbdare și racordarea noii locații la aplicația ce mobil Subway Romania, disponibilă și pentru IOS și pentru Android. Oricum vă recomand să o intalați. Nu de alta, dar găsiți absolut tot ce trebuie să știți despre sandwich-urile Subway, despre ingrediente, despre top-up-uri, cookie-uri și orice altceva..

Ce e foarte important.. Subway Oradea e veșnic deschis.. Începând cu 12 februarie, de la ora 8 dimineața, nu se va mai închide, probabil, niciodată. Așa încerc eu să vă spun că e NON-STOP.

Despre sandwich-urile Subway, pe larg, într-un articol viitor. :) Ce trebuie să știți, pe scurt deocamdată: Subway Oradea e sub Pasajul Vulturul Negru, e deschis NON-STOP și e la fel ca oricare alt Subway. Adică, genial. Și au concurs pe pagina lor de Facebook. Adică AICI. Mai jos, poze de la mărețul event.





                   









SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: