Filip, Cătă și Atti - misterul de pe cabina telefonică

Cum a început totul? Am oprit la Banca Transilvania de lângă Primărie, am parcat în spatele chioșcului cu flori, am ocolit cabina telefonică, am verificat cardul în bancomat, am văzut că am -0,50 Ron pe card, m-am întors către mașină dar am rămas în fața cabinei telefonice. Cabina era îmfofolită, și pe o parte și pe cealaltă cu afișul din imagine. Curios din fire, am intrat în oceanul online-ului să văd despre ce e vorba. Așa am ajuns să îi văd, pentru prima oară, pe Filip, Cătă și Atti.

Filip, Cătă și Atti sunt niște băieți simpatici, orădeni de-ai mei, care s-au apucat de Vlogging. Adică se filmează, în mod regizat și fac publice filmulețe respective sub forma unor episoade. În momentul acesta există doar 4 episoade uploadate de către băieți pe canalul lor de youtube

Prima impresie pe care am avut-o, după ce am văzut primul episod a fost una destul de... (cum să formulez, ca să par cuminte?) proastă, hai fie.. Adică primul episod, deși m-a făcut să zâmbesc pe ici pe colo, pare munca unor amatori care au o cameră video și urmăresc alți Vloggeri. Veți zice, bine bine dar de ce vorbim despre ei atunci?

Vorbim despre ei pentru că mi-a plăcut la nebunie faptul că, de la episod la episod, s-a văzut o evoluție superbă, atât în calitatea filmărilor, efectelor și post-producției cât și a scenariului în sine. Băieții ăștia sunt chiar talentați. Urmează să vă propun să urmăriți ultimul episod prezentat de Filip, Cătă și Atti. Vreau doar să  vă amintiți că este munca unor amatori pentru moment. Oamenii ăștia au creat doar 4 filmulețe până în acest moment. Dacă veți avea răbdare, vă sfătuiesc să urmăriți evoluția lor, începând cu episodul 1, până în prezent.

Tot ce sper eu este că, așa promițători cum par, nu au renunțat. Spun asta pentru că ultimul filmuleț a fost postat în ianuarie iar noi suntem în martie deja. Se pare că promisiunea lor de arunca în ring un filmuleț în fiecare weekend nu a fost onorată. Sper doar să nu renunțe. Începutul e extrem de promițător. Practice makes perfect. Cum vă promisăi, aici aveți Episodul 4 al băieților și linkurile acestora.


SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: