Hollywood Multiplex din Lotus Oradea s-a închis oficial!!

Hollywood Multiplex, cinematograful din Lotus Oradea s-a închis. După ce a servit orașul mai bine de 10 ani, Multiplexul s-a predat în fața Cortina din OSC probabil, deși, în mod evident, nu va exista vreo declarație oficială care să facă referire la acest aspect. Adevărul e că, de când au deschis cei din Oradea Shopping City, mulți din clienții obișnuiți ai Hollywood Multiplex s-au mutat dincolo, la Cortina. Și pe bună dreptate: scaune mult mai confortabile, săli mai spațioase, audio net superior,  imagine mai bună și nachos. Pentru că Cortina OSC au fost cei care au adus nachos-ul în Oradea..

Am fost să văd ultimul film proiectat vreodată la Hollywood Multiplex Oradea. E vorba de un film pe care l-am așteptat de ceva timp, și asta din cauza unui people-stopper pe care l-am văzut în urmă cu câteva luni la Cortina OSC.  Dar despre cât de bun sau prost a fost filmul, voi vorbi într-o altă postare. M-am așteptat în seara asta să fie ceva lume, măcar în semn de respect pentru ceea ce Hollywood Multiplex Oradea a fost cândva. Greșit.. Nu am fost mai mult de cca. 60-70 de oameni care, e posibil să fi ales Lotus-ul cam din aceleași motive ca mine.. din nostalgie și respect. Nu cred că ar fi alt motiv pentru care cineva ar fi ales acest film la Hollywood Multiplex în timp ce rula, la aceeași oră, dar în condiții mai bune, la Cortina OSC.

În fine.. Ce a fost, a fost... Mulțumesc Hollywood Multiplex Lotus Oradea pentru clipele frumoase de demult..





SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 opinii avizate:

Dan spunea...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=545090552177493&set=a.434808289872387.102506.400340023319214&type=1

Unknown spunea...

Am văzut....:))))foarte subtil..:))

Bogdan Pater spunea...

RIP