Cum arată astăzi fetița horror din The Ring ?

Unul dintre cele mai reușite filme horror pe care le-am văzut a fost The Ring. Îmi amintesc că nu am închis ochii o noapte întreagă și nu am răspuns la telefon vreo două zile..:)) Probabil și din cauza faptului că am văzut filmul singur, într-o casă mare lângă o pădure, la ora 3 dimineața.. Dar nu despre asta e vorba în articolul ăsta. Celor care nu au reușit să vizioneze pelicula, vi-o recomand cu toată dragostea.. pentru că probabil dragoste o să aveți nevoie după ce îl veți vedea (sau niște ședințe de terapie)..

Dacă ați văzut filmul, înseamnă că imaginea Samarei Morgan ( fetița groaaaaaaaaznică înecată în fântână, care se târăște din televizor ) e o imagine pe care nu o veți uita ușor. Iată cum arată, astăzi, Samara Morgan. Vă prezint un colaj gen ''then & now'':




SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: