10 motive pentru care vreau să văd ''Les Miserables''

Am început postarea asta fără să-mi dau seama exact cum o să o finalizez. Vreau să merg să văd ''Les Miserables''




Iată de ce:

1. Pentru că a primit 8 nominalizări la premiile Oscar și a câștigat 3 Globuri de Aur. Ca atare, trebuie să fie ceva de capul lui.

2. Pentru că trebuie neapărat să îl văd pe Russell Crowe cântând.

3. Pentru că îmi place tare mult trailer-ul. Iată-l aici. Spuneți-mi că nu e de-a dreptul superb.




4. Pentru că mi-a plăcut romanul lui Hugo, cu toate că mi-a luat cam mult să îl citesc.

5. Pentru că sunt curios să-l văd pe Sasha Baron-Cohen  într-un film normal, lăsând la o parte aberațiile pentru care e cunoscut.

6. Pentru că vreau să cred că industria cinematografică mai știe să producă nu doar tâmpenii și americanisme.

7. Pentru că mi-au plăcut enorm West Side Story, Chicago, Grease, The Phantom of the Opera, toate musical-uri. Ca atare, sunt șanse mari să fiu impresionat și de Les Miserables.

8. Pentru că e Orange Film miercuri seara la Cortina Digiplex.

9. Pentru că vreau să aud ''I dreamed a dream'' așa cum se cuvine..:D

10. Pentru că vreau să fiu impresionat.


Așadar și prin urmare, miercuri seara mă găsiți la OSC. 


SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment