Dacia Sandero - experiment englezesc superb


Un experiment cel puțin interesant efectuat de cei de la Auto Express din Londra. Au luat o Dacia Sandero, modelul nou, feblețea lui James May de la Top Gear, și au expus-o în incinta unui mall circulat din Londra. Următorul pas a fost să acopere sigla și numele mașinii, în așa fel încât să nu fie recunoscută cu ușurință. Evident, Dacia fiind o marcă nouă pentru piața englezească, nu a fost recunoscută defel. Ba mai mult, modelul Sandero a fost atribuit ba Volkswagen-ului, ba Skoda, ba vreunei mărci italiene, japoneze sau coreene.
Întrebați cam cât ar putea costa un asemenea model, interlocutorii au variat sume de la 8000 de lire până la 15000 de lire majoritatea. Nu mică le-a fost surpriza când au aflat că, defapt, Dacia Sandero, modelul expus cu siglele acoperite, costă doar 6000 de lire și aparține unei mărci necunoscute lor.

Dar mai bine las filmulețul să vă încânte.




SHARE

About Cosmin Pop

Trimiteți un comentariu