PD-L , La Revedere...

Aveam o discuție aseară, pe tema rezultatelor alegerilor parlamentare. Spuneam că, dacă după 3 ani și jumătate de guvernare, nu ești în stare să atragi nici măcar 20% din voturi, înseamnă că nu ai făcut mai nimic bine. Nu vreau să fiu înțeles greșit. Nu mă aștept ca ăștialalți să facă niscaiva minuni, dar consider că regimul Băsescu trebuia și a fost aspru pedepsit. Nu ai cum să susții la nesfârșit o formațiune politică ce poartă pe brațe oameni ca Roberta Anastase, fraudator șef de-a lui Băsescu.. Și apropo de asta.. Anastase este persoana care mă face să desconsider, ba mai mult, să consider că regimul quasi-dictatorial Băsescu este cel mai mare rău care i s-a întâmplat României din 1990 încoace. Nu ai cum să fraudezi votul asupra unei legi, în văzul tuturor, decât dacă nu cumva crezi despre alegători că sunt cei mai proști oameni de pe fața pământului. Eu, unul, m-am simțit de-a dreptul jignit să văd cum, cu un tupeu inimaginabil, cei aleși de către noi nu dau nici măcar un scuipat pe ceea ce reprezentăm noi. Am divagat.. Mi se întâmplă des când vorbesc despre Roberta Anastase, persoană pe care eu nu aș angaja-o nici măcar să coasă pantofi, de frică că îi va număra greșit ca să primească mai mulți bani.
În fine... lumea uită din păcate și ce nu trebuie să uite.
Un lucru e clar, până la urmă... PDL sau ARD sau cum s-o mai numi de aici încolo, a luat-o în freză urât de tot, pe bună dreptate. Aproape că nici nu mai are importanță cine a câștigat, atâta timp cât a pierdut cine a trebuit să piardă.
Tot ieri, întreba cineva pe facebook: ”unde sunt cei 7,4 milioane de români?”. Cum unde? Uite unde.. în cei 42 % care au fost prezenți la vot. Întreb eu altceva în schimb... Unde sunt alegătorii imaginari care nu s-au prezentat la referendum și de care s-a agățat Băsescu ca și cum aceștia ar fi votat pentru păstrarea în funcție, prin abstinență de la vot? Nici acum nu e clară iluzia pe care o trăiesc portocalii? Treziți-vă, dragi băsiști... S-a terminat. 
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: