Românii au talent - Reclamă mascată la Pro TV

Mă-ntreb și eu ca tot omul fără talente...


Cât o să îi ia CNA-ului să se sesizeze și să ardă o mega-amendă postului Pro TV pentru o mega-reclamă mascată la Coca-Cola?

Cât e show-ul de lung, ”jurații” de la Românii au talent au pe masă, câte o sticlă de Coca-Cola, la vedere, lângă paharul de apă din care mai sorbesc uneori.



Nu am mai multe poze, dar vă garantez că, dacă acum vă uitați la show, nu aveți cum să nu le vedeți... Nu mă interesează în mod special, nu mă încurcă și nici nu mă descurcă dar, devreme ce avem un CNA activ când trebuie să bage pumnul în gura presei, nu ar trebui, suplimentar să își facă și datoria?
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 opinii avizate:

Mortu` spunea...

nu ma uit la romanii au talanet, nu ma uit la protv :))

Alin Havasi spunea...

da cosmin ai dreptate
sincer nu am observap pt ca nu am urmarit in mod deosebit dar din pozele puse de tine se vede clar

Urmuz Asachi spunea...

CNA-ul i-a luat deja!
http://pardaf.ro/2011/04/12/pardaf-ro-reclama-cna-ia-la-intrebari-pro-tv-asa-da/