Și ai plecat...

Și ai plecat...

Rămân doar eu, târziu în noapte, rugându-mă să-ți fie bine. Am doar un motiv să mă bucur că te știu plecând. Acela că, odată, te voi ști întorcându-te. Încerc să-mi spun că voi fi ok și sper să mă descurc în lipsa ta. Rămân holbându-mă la amintiri și cred că sufletul îmi lăcrimează. Încep să număr... 172800 de minute... Îmi va lua o viață întreagă. Întoarce-te să mă oprești din numărat. Sper din suflet să fii fericită. De restul nu-mi mai pasă...

Aștept cu nerăbdare ceasul... Ceasul în care te voi strânge din nou în brațe.. Doamne ce greu trece timpul... Nu pot oare să adorm acum și să mă trezesc peste 2880 de ore? Încerc.. Trezește-mă cu un sărut când vii...

Te iubesc!

SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 opinii avizate:

Anonim spunea...

Superba declaratie de dragoste ! Mi-a placut ideea de a numara o viata intreaga minutele...

Anonim spunea...

Superba declaratie de dragoste ! Mi-a placut mult ideea ca toata viata ai sa numeri minutele fara ea.

Andreea spunea...

iti multumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)