Scurtcircuit de blogroll...


Având în vedere că, zilnic, îmi face o deosebită plăcere să citesc ideile celor pe careîi citesc în mod constant, am să fac un mic rezumat a postărilor care apar la mine în roll, în ordinea publicării:

Orădeanul a împlinit luna asta 4 ani. LA MULȚI ANI!!! Cea mai nouă postare face referire la o acțiune caritabilă. Vă recomand articolul.

Flavius Obeadă povestește despre mitocani, despre cei care își varsă năduful, oriunde, oricum și mai ales, pe oricine...

Rodica Botan ne pune în temă despre o nouă configurație mondială, nu în stilul lui Huntington, ci bazat pe semnalele de excludere a Israelului din orice anale globale...

Geocer - un material extrem de inspirat și foarte plăcut de citit. Povești pentru nepoți...

Simion Cristian ne anunță că este fericitul câștigător al unui domeniu .ro . Îl găsim și aici... ...........

Nea Costache îl elogiază pe Louis Armstrong într-un material biografic, ilustrat cu câteva secvențe muzicale.

Alina ne povestește, în stilul ei unic, despre noul membru al familiei - cățelul . Deși actotul principal al articolului rămâne, Grasu. :P

Piticu a postat un filmuleț care mie mi-a plăcut enorm. Cum să faci televiziune din nimic? Arges TV.

Canguru observă faptul că Valentine`s nu mai e, ce era cândva...

Cod Rosu ni-l aduce pe Sonny Flame, individ de care eu nu am auzit înainte, dar care uite, candidează la Eurovision...

Cabral lansează un concurs foto: Peisaj de iarnă, România.

Bendeac ne înșiruie 10 lucruri ce pot fi făcute de Valentine`s Day... Sau în oricare altă zi...

Denisia m-a impresionat, din nou, printr-o poezie...

Cristian Lisandru scrie și semnează, pur și simplu, mirific. Știm un lucru. O iubește pe Geanina. Dar felul în care o face.....

ME, Myself & I - Buchisind scrisul cu lumina, ne prezintă o fotografie inspirată. Vă recomand blogul...

Blogger Nambar Oan , Fluturi pe Creier, ridică o discuție de sintaxă despre mama... A lui, bineînțeles....

Dan Negru are o relație normală cu moda. Despre un sacou și despre Alexander McQueen, într-un articol bine scris...

I against I, Cosmin Pop - probleme existențiale în limba engleză...

Dan Badea ne anunță, în blogul lui cel gri că Roxy Manelista revine...:)) .. Eu nici nu știam că a plecat undeva...

Blogul de sub Tâmpa salută încheierea sesiunii.. La fel și muntele... Mi-au plăcut fotografiile...

Ciutacu
protestează cu tărie împotriva manipulării....

Lilu ne încântă cu Muse...

Alexandrina Chelu
deapănă amintiri, într-un mare fel... Merită citit... Articol scris în 2004, și postat acum...

Rappa`ru ne dăruiește un zâmbet printr-o melodie frumoasă. Excelentă alegere...

Am să mă opresc aici, deoarece restul articolelor sunt dinainte de 1o februarie. Din blogroll, mai amintesc pe : Anca Bundaru, Șerban Huidu, Daciana Sârbu, Lyleeshor, Bobby Voicu, Liviu Capitan, Prostioare Urbane...


Ca să ne înțelegem... Demersul meu nu este unul critic. Nici idee... Vroiam doar să arat tuturor ce citesc de obicei și de ce îmi iubesc blogroll-ul....

O seară frumoasă dragilor....
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: