Povestea energizantului sau de ce e viața frumoasă...


Mi s-a făcut poftă de energizant, brusc, fără nici o prevestire... Am coborât la magazin și am cumpărat... Am luat o înghițitură și, la fel de brusc, am zâmbit... Nu-i așa că viața e frumoasă?...

Tot ce te înconjoară, de cele mai multe ori, conlucrează în folosul tău. Ai toate minunile lumii ăsteia la degetul mic. Ai poftă de un energizant, îl ai....

Și mi-am amintit că erau vremuri în care circulam cu tramvaiul, o zi întreagă, încercând să fac carieră într-o activitate care nici măcar nu îmi plăcea. Îmi amintesc că mi s-a făcut foame, sau mai bine zis, poftă pe o plăcintă caldă care costa 15000 iar eu aveam doar 10000. Îmi amintesc că îmi venea să plâng ca un copil și îmi amintesc că am jurat că niciodată, niciodată nu voi mai trece prin asta.

Vremurile se schimbă, lumea evoluează. Unii cresc și se dezvoltă și ajung să creadă că viața e într-adevăr frumoasă. În vremurile în care suspinam cu gândul la o plăcintă aburindă dădeam piept cu adevărata viață, o viață în care, din când în când, suspini, o viață în care, din când în când, îți vine să renunți. Dar ajungi într-un moment în care, printr-un concurs de situații, crezi că viața e frumoasă. Nu trebuie să fie perfectă. De cele mai multe ori, perfecțiunea e anostă și urâtă. Frumusețea stă în lucrurile mici.

Mi s-a făcut poftă de energizant. Am băut energizant. Nu mă simt cu nimic mai energic decât eram înainte, doar mai împlinit. Doar ideea de ați putea îndeplini poftele te umple de bucurie.

Mă uit în jur și sunt convins. Cu bine, cu rău, viața e frumoasă. Am o familie frumoasă, am prieteni frumoși, conduc o mașină frumoasă și, cel mai important, am ceea ce cauți toată viața, acea voce caldă care te întreabă dimineața: „Cum ai dormit, dragoste?” ... Așa că spuneți-mi... Nu e viața frumoasă?

Și știți ce? Am poftă de pop-corn... Merg în bucătărie să îmi pun în microunde... Într-adevăr, viața e frumoasă...


De ce ai poftă acum? Fă ceva în sensul ăsta, iar apoi întreabă-te: Nu-i așa că viața e frumoasă?
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Lucia spunea...

Mie mi s-a facut pofta de viata!

Deny spunea...

și, cel mai important, am ceea ce cauți toată viața, acea voce caldă care te întreabă dimineața: „Cum ai dormit, dragoste?” -> partea asta m`a facut sa zambesc :) imi place :P