Pentru tot ce-ți cer să-mi ierți

Pentru toate clipele în care îmi pierd înțelepciunea, pentru toate clipele în care inima își pierde rațiunea, pentru toate clipele în care ochii tăi sunt triști, pentru toate clipele în care zâmbetul tău lipsește, pentru toate clipele când vorbele-mi sunt slabe, Iartă-mă. Pentru tot ce fac când fac, pentru tot ce spun când spun, pentru tot ce știu când știu, Iartă-mă. Pentru zilele ploioase, Iartă-mă. Pentru fețele-ncruntate, Iartă-mă. Pentru lacrimi, Iartă-mă. Pentru tristeți, Iartă-mă. Pentru că nu sunt, Iartă-mă. Pentru tot ce-ți cer să-mi ierți, Iartă-mă.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 opinii avizate:

Cristian Lisandru spunea...

E mare lucru să avem puterea să recunoaştem unde am greşit... Atunci intervine şi iertarea...

Nea Costache spunea...

A recunoaste gresala si a-ti cere iertare, este primul pas spre impacare! O zi minunata!

denisia spunea...

Cuvinte simple... dar pline de sinceritate