Nah, că am și cont Facebook

Dacă tot m-am apucat de noi experiențe, m-am trezit cu cu profil pe Facebook. Habar nu am de ce, nu mă întrebați care e motivația. Probabil, curios din fire fiind, am vrut să văd cum arată. Spre surprinderea mea, am găsit profilele unor oameni pe care nu i-am văzut de câțiva ani buni, foști colegi de liceu, foști profesori de facultate.. Și atunci mă-ntreb. Oare toate portalurile astea sociale chiar reușesc să readucă împreună oameni pierduți de-alungul drumurilor? Eu unul, mă îndoiesc. Dar vom vedea...

Apropo, voi pe cine adăugați în genul ăsta de profile? Prieteni și cunoștințe, adică îl folosiți ca o metodă de a arăta cunoscuților că încă trăiți și vă merge cât de cât bine, sau necunoscuți care sunt mai ușor impresionabili, în speranța că, fiecare dintre aceștia ăși vor da cu părerea asupra personalității deosebite pe care o aveți? Și apropo, numai mie mi se pare că fraza anterioară e nepermis de lungă?
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: