Lucrurile simple pot să schimbe viața

Din tot ceea ce-ți dăruiește viața, păstrează întotdeauna ceea ce iubești cu adevărat și atunci vei ști ce înseamnă fericirea…


Posibil ca acest lucru să fie mai greu de realizat decât își imaginează oricine. Viața e un amalgam de simțăminte și întâmplări simple, pe care le complicăm noi. Uneori, avem impresia că tot ceea ce primim e bun de primit, că tot ceea ce ni se dăruiește, merităm. Uneori, viața ne învață, simplu, concis și direct că lucrurile simple sunt cele mai frumoase, ne învață că un zâmbet poate să schimbe orice, că o singură îmbrățișare poate transforma un vis urât într-o preafrumoasă poveste. Alteori, viața ne ia și ceea ce ne-a dat. Nu pentru că asta merităm. Defapt, rectific. EXACT pentru că asta merităm. EXACT pentru că noi singuri ne-am pregătit drumul acesta. Omul e suma acțiunilor sale. Ca atare, e exact normal să primești talantul cu care plătești. Asta uită mulți dintre noi. Uităm uneori că ceea ce ne definește pe noi ca oameni, îî definește și pe ceilalți. Uităm că, dacă noi facem o piedică, vom fi împiedicați la rândul nostru. Uităm să fim oameni. Probabil, o să vi se pară de-a dreptul maniaco-depresiv postul ăsta. Departe de mine gândul. Ba din contră. Sunt fericit. Fericit în adevăratul sens al cuvântului. Nu pentru că aș fi câștigat la Loto, nu pentru că aș fi primit cadou mașina viselor mele, nu pentru că am găsit pe trotuar o valiză plină cu brățări din aur, ci pentru că, după mulți ani, cineva m-a reînvățat ce înseamnă Crăciunul. Lăsând la o parte simbolismul creștin, lăsând la o parte datinile obștești.

Am ajuns să cred că limba română nu are cuvinte suficient de multe și de frumoase pentru a mulțumi cuiva pentru ... sine. Am ajuns la concluzia că Mulțumesc și Iartă-mă nu sunt cuvintele care trebuiesc să stea în coada limbii, ci trebuiesc folosite de oricâte ori e cazul, de oricâte ori simțământul tău te îndeamnă să o faci. Îți mulțumesc că m-ai învățat să spun Iartă-mă. Sunt conștient că pare o poveste, realizez că sună prea frumos, exagerat, dar cei care mă știu, știu bine că Iartă-mă nu era un termen ce să sălășluiască în cătunul limbajului meu.


Nu știu exact ce vroiam să vă spun azi, așa că am să vă spun că, acest Crăciun este unul dintre cele mai frumoase sărbători pe care le-am avut vreodată. Nu pentru că aș fi făcut ceva special, diferit, extraordinar, ieșit din comun, ci pentru că am aflat că Dumnezeu împlinește dorințele celor care cred.
Dorința mea s-a împlinit. Îi mulțumesc Domnului pentru asta. Și îi mulțumesc Domnului pentru tine. Abia aștept să zâmbesc din nou la dimineață. "Grație", nu "din cauza"...





Lucruri simple sunt de-ajuns
Nu-mi doresc nimic în plus
Vreau și mâine același cer senin
Inima să-mi fie așa,
Ca un fulg în palma ta
Pentru mine n-ar fi prea puțin

Nu caut cuvinte greu de-nțeles
Nici multe motive ca să iubesc

Mie-mi place orice zi
Care mi-ar putea zâmbi dimineața
De lângă perna ta
Îmi placi tu așa cum ești
Când mă cerți și când mă ierți
Și speranța că nu te vei schimba

Nu caut mistere să le dezleg
Nici după himere nu vreau s-alerg

Orice vise aș avea
Lucruri simple voi păstra
Cerul albastru, eu și tu
E de-ajuns doar muzica
E de-ajuns privirea ta
Lucruri simple voi păstra
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 opinii avizate:

Cristian Lisandru spunea...

Înainte de toate, SĂRBĂTORI FERICITE alături de cei dragi şi numai bine... "Mie îmi place orice zi/ Care mi-ar putea zâmbi dimineaţa/De lângă perna ta"... Frumos... Şi da, sunt de acord, nici măcar limba română nu are destule cuvinte pentru a mulţumi cuiva pentru... sine... La bună recitire!

Andreea spunea...

Cand te vei mai simti singur,cand nu voi fi langa tine&lumea ti-o vei imagina trista ,pustie si cruda......aminteste-ti ca,desi nu sunt alaturi de tine,...Te Iubesc,Ma Gandesc La Tine&Te Pretuiesc pentru ca meriti pe deplin asta!!!Cu mult drag scumpikiu meu!

Rohseelyl spunea...

Frumoasa piesa.
P.S. Te-am bagat si eu la blogroll :P

Buby spunea...

Asa imi place melodia astaaaa!!! I-am propus la iubi sa fie dansul miresei pe piesa asta, inca nu l-am convins, mai incerc :)