Mulțumesc PDL. Votez Geoană.


Duminică, azi.

Proaspăt ajuns la birou, căci unii dintre noi prestează servicii și duminica, am asistat involuntar, la o discuție purtată de o ciurdă de băsescieni. Băsescienii sunt acei oameni care, în campania actuală, brusc, se îmbracă în portocaliu, zâmbesc frumos și împart fluturași. Uneori fluturași pro-Băsescu, El Lider Maximal, alteori împotriva lui Geoană, Bau-Baul Suprem. Așa. Să revenim. Discutau oamenii ăstia, în fața unui Hypermarket de pe centura Oradiei despre deja celebrul filmuleț în care El Lider Maximal aplică o scatoalcă unui copil, la o manifestație. Discuția era destul de relaxată, băsescienii manifestându-și nemulțumirea nu asupra gestului în sine, ci asupra mediatizării acerbe a acestuia. La discuție a asistat, și secretarul general al PDL Bihor, Mircea Matei.

În timpul în care am asistat la discuția respectivă mi-au revenit în minte următoarele întrebări. De unde până unde El Lider Maximal a devenit salvarea morală a României? De unde până unde Băsescu a ajuns din asupritor, victimă? Presupunând că el ar avea soluția de salvare a țărișoarei ăsteia pe care eu o iubesc, cum se face că nimeni din clasa politică nu crede în el? Există posibilitatea ca principalii actori politici din România să fi dobândit o asemenea perversitate încât să nu dorească binele țării? Nu mă refer la binele absolut, pentru că nu îl putem obține. Nu acum și nu prin clasa politică actuală. Dar, mai simplu spus: Toți sunt răi și Băsescu e bun? Asta ar trebui să înțeleg din lupta asta de gherilă mediatică care se numește campanie?

În niciun caz. Sunt convins că cei care dansează de obicei hora politică își cunosc cel mai bine partenerul de dans iar Băsescu i-a călcat atât de des pe picioare încât nimeni nu-l mai invită la dans. Singura șansă ca Băsescu să își păstreze o imagine cât de cât în fața electorilor este prin simplul procedeu de victimizare.

Le mulțumesc celor din PDL Oradea pentru că m-au ajutat să ajung la concluzia că votul pe care îl voi da lui Geoană nu este unul pervers sau modificat genetic. Este un vot bazat pe normalitate. Este un vot bazat pe realitățile actuale. Refuz să îl fac victimă pe Băsescu. Eventual doar victimă a propriilor acțiuni. Iar orice acțiune are o reacțiune. În cazul de față, Băsescu se întoarce pe vapor. Așa că da. Îmi păstrez preferința. Eu votez Geoană.

O zi frumoasă să aveți.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 opinii avizate:

Marius Ola spunea...

Eu sunt totuşi mai rezervat. Sau, poate, nu mi-am dat încă seama care e răul cel mai mic. Aş mai avea ceva timp de gândire. Dar asta numai pentru a merge sau nu la vot. Ideea e că Băse nu pupă vreo ştampilă de la mine. Rămâne de văzut dacă voi merge sau nu la vot. O zi bună:)

Simion Cristian spunea...

Si eu le multumesc! :))