Fețele bancnotelor din România

               Mi-am dat seama în seara asta, în timp ce purtam o conversație interesantă cu Andreea, deasupra celor mai delicioase Spagheti Carbonara din Oradea, adică la Alba D'Oro, că habar nu am cine e afișat pe bancnota de 10 RON, cu toate că aceasta este bancnotă cu cea ma mare răspândire în România zilei de azi. Cel puțin așa cred, cu toate că, parcă văd din ce în ce mai multe hârtii de 100 RON, ăsta nefiind neapărat un semn bun. Ba din contră...
                 În fine.. După ce ne-am scotocit portofelele, poșetele și buzunarele, l-am descoperit pe Grigorescu pe bancnota de 10 RON. M-am gândit să fac o retrospectivă foto cu bancnotele românești aflate în circulație momentan. Oare câți dintre noi știm cine e pe care bancnotă? Despre monede nici nu mai vorbesc.        

                  Așa că, enumăr următoarele, în ordinea de pe tricou:


1 Ron - Nicolae Iorga

5 Ron - George Enescu

10 Ron - Nicolae Grigorescu

50 Ron - Aurel Vlaicu

100 Ron - Ion Luca Caragiale

200 Ron - Lucian Blaga

500 Ron - Mihai Eminescu







SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment